top of page

נעים להכיר - אצ'מבה

עודכן: 30 בינו׳ 2021

והיום בפינתנו יוצרים מקומיים נשמח להכיר לכם את עינת נתיב מהמותג "אצ'מבה"(תודו שזה שם מגניב) – בוטיק ייחודי של פריטים מאוירים.


אצ'מבה, שמשמעותו בהינדי "עוף החול" (על שום הגלגולים הרבים שלו) וגם "הפתעה" ו"השתאות" "פלא" ו"נס" .השם משקף את הגלגולים שעינת עברה לפני - ריקוד, הדרכת פילאטיס , קריירה ארוכה בעיסוי ובכתיבה. עינת בת 40 חיה בקיבוץ ניר דוד עם בן זוג ושני כלבים.

עינת מאיירת איורים מקסימים בקו שחור, ומדפיסה אותם על פריטים שונים לבית ובכלל. מוצר הדגל שלה, שמלווה אותה עוד מראשית ימיה של אצמ'בה, הן סדרות הצלחות המאוירות שלה, עם איורים עדינים ומתוקים, בליווי משפטים משעשעים-תואמים שכתבה.

בתחילה היתה מאיירת ידנית על צלחות יד שנייה שמצאה, וכשרצתה להגביר את איכות ועמידות המוצר, עברה לטכניקות אחרות לקיבוע האיורים. הצלחות אמנם מיועדות לנוי, אבל כיום הן עמידות וכשירות גם לשימוש ובמדיח הכלים. האיורים מגיעים בשלוש סדרות - "פיוט כלבלבי" – סדרת איורי כלבים, מלווה בפראפרזות על פתגמים ידועים "סיפורי סבתא" – סדרת חפצי הוינטג', עם משפטים תואמים "Cat Lady" – סדרה של איורי נשים וחתולים את ההשראה שלה, שואבת עינת, מהטבע, מהזבל, מאמנות, מעיצוב, מהליכות ארוכות בשדות, מהמוסיקה ובעיקר מעל הכל – משני הכלבים האהובים עליה בעולם. לאחרונה התווספו לחנות קטגוריות נוספות, של פריטים עם אותם האיורים והטקסטים – מוצרי ניירת משרדית – מחברות, לוחות שנה ויומנים, ופריטים לעיצוב הבית.

ועכשיו – הטבה לחברי הקבוצה 10% הנחה על הצלחות המאוירות. וגם צלחות מאוירות custom made לכלב הפרטי שלכם.

קוד קופון: ליאת מלכה רוצים גם? מוזמנים ליצור עם עינת קשר. https://www.facebook.com/Achambha https://achambha.co.il


18 צפיות0 תגובות
bottom of page