top of page

על תשוקה אהבה ואוכל בימי הקורונה.

עודכן: 18 באוג׳ 2021

"את ממש פצצה אבל אני חייב להיות כן, אני לא בטוח שאני מחפש מערכת יחסים עכשיו."

_ _ _ _ _ _

לפני מס' שבועות ראיתי תוכנית מעניינת על המרוויחים הגדולים של הקורונה (בשעה טובה היא כבר בדרכה להפרד מאיתנו ולומר ביי ביי - ולהיסטרים שבניכם - ניצלתם, לא תמותו!;) ואלו הן: וולט וטינדר.


מהרגע שסגרו את המסעדות כולם הפכו לשליחים. על טוסטוס, אופניים, קורקינט - מה שלא יהיה העיקר שהאוכל יגיע ליעדו בשלום ויפה שעת אחת קודם. איזה מזל שכולם התגייסו למאמץ הלאומי ;). רק המחשבה שהייתי צריכה לבשל לעצמי בעצמי כל הזמן הורגת אותי, אז הקורונה...

תודו - פתאום לחזור לשבת בבית קפה/ מסעדה מרגיש איכות חיים. סוג של הקלה שאפשר לאכול בחוץ מבלי שהאוכל יורד ישר לרגליים, להתחרד/מן מקרני השמש והי, יש אנשים ברחוב.


באתר ההכרויות טינדר (הידוע לשמצה) חלה עלייה תלולה במס' הנרשמים/ות לאתר לאחר שפרצה הקורונה ונדמה לי שגם היא הפכה לחברת שליחויות Door2Door בגישה קצת שונה.

הישיבה הממושכת בבית לבד/ בסיר לחץ משפחתי מטורף נתנה פוש ושחררה את כל המי ומו מהקצביה;) החוצה: רווקים, גרושים, פרודים, פוליאמורים, נשואים במערכת יחסים פתוחה, בתהליכי פרידה,נשואים שחושבים שהם במערכת יחסים פתוחה, לא סגורים מה הם מעדיפים, דיסקרטים - ברור! אישתי יודעת שאני כאן ומרשה לי - אהה….וכולם רוצים לזרום ולכייף, ממש גלגל ענק בלונה פארק.


אחרי תקופה, בחיי שקיבלתי בחילה וסחרחורת, בכל זאת גלגל ענק ועוד אחרי ההמבורגר מסוסו ובניו…

מהמסע הזה יצאתי מחושלת עם כמה תובנות וטיפים לצייד אותך:

  1. תשאלי את השאלות הנכונות ותמיד תבקשי לראות תמונה נוספת בלייב (יש גברים שלא הסתכלו על עצמם במראה שנים!)

  2. תסמכי על תחושות הבטן שלך וגם אם זה מפתה, אל תזמיני אותו בדייט הראשון אלייך הביתה - לא חסרים "קסטיאלים" שמסתובבים שם ברחובות, תשמרי על עצמך, הכי חשוב!

  3. אל תאמיני לכל הסיפורים שמוכרים לך ותחפשי גבינות במעדניה, לא באיטליז;)

בגדול, לאן שלא תחליטי לפנות - אוקיקיפיד, Jדייט, באמבל - כולם יחכו לך שם. אותם אדונים בשינוי כובעונים.


ואני באמת שואלת - האם הגענו לעידן בו נמאס לנו לאכול את אותו הסטייק אובר אנד אובר? האם התשוקה בוערת אבל האהבה מתה, ואולי נוח לנו להזמין את השליח של וולט כשבא לנו? כנראה שאין תשובה אבסולוטית אחת.

מה שבטוח - אני מתגעגעת. אני מתגעגעת לימים שבהם הכל היה פשוט, טבעי ואינטימי.


*כל הנאמר לעיל פונה למין הגברי ותופס בהחלט גם למין הנשי.

*אין צורך למלא לי את המסנג'ר בהודעות - אני מסתדרת מצוין.




33 צפיות
bottom of page