top of page

נעים להכיר - נדיה גורנשטיין

בשבוע שעבר יצא לי להפגש עם אשה שהיא פשוט השראה אחת גדולה - אמנית רב תחומית, ארט דיירקטורית, עוסקת במיתוג, מעבירה סדנאות קולאז׳, שגרירה של האסתטיקה היפנית, אספנית קוקשי, בקיצור - אמנית בנפש...ואני לא עומדת בקצב שלה (ותאמינו לי היא גם מדברת מהר).

היום בפינתנו יוצרים מקומיים, נשמח להכיר לכם את נדיה גורנשטיין.

את נדיה פגשתי בגלריה שלה ברמת השרון - "חדר משלי” - חלל תעשייתי רחב ידיים מלא השראה ואוירה ביתית (אותו הקימה עם טל לוין). מקום המשלב תוכן, נוסטלגיה, אוספים נדירים ואמנות מקורית וגם את הסטודיו הפרטי שלה. נדיה, אמנית רב-תחומית, מעצבת גרפית בהכשרתה מתגוררת עם בן-זוגה ושני ילדיהם בתל אביב, יוצרת ומארחת ברמה"ש.

איך הכל התחיל? "כל השנים אני מתנהלת בשני מסלולים מקבילים: מעצבת וארט דיירקטורית שעוסקת בלייף סטייל ובאופנה (לקוחות כמו סיגל דקל, רונן חן, מטבחי רגבה וכד׳). ובמקביל יוצרת ועושה אמנות ל״מגירה״. בשנים האחרונות היצירה האמנותית החלה לתפוס מקום יותר ויותר מרכזי בחיים שלי. לפני כשנתיים קיבלתי החלטה מרגשת, אמיצה, מפחידה, נועזת, מטופשת…..להפוך לאמנית ״כמעט״ במשרה מלאה. הצגתי תערוכה במוזיאון אילנה גור ובתערוכות נוספות. במקביל, חיפשתי חלל גדול לסטודיו שלי. וכך חברתי לטל לוין ויחד הקמנו בחלל גדול באזור תעשייתי של רמה"ש, מתחם ובו נמצאים הסטודיואים הפרטיים שלנו וחלל אירוח גדול המשמש למפגשי חברות, ארועים קטנים, סדנאות והרצאות. חלל שעוצב באהבה גדולה כמו לופט אמן קוסמופוליטי, מציג יצירות אמנות ואוספים פרטיים ונדירים. ואז באה הקורונה, וכבר שנה שאני חוטפת מלא לימונים על הראש שאני מנסה להפוך ללימונדה…. וככה התחלתי להעביר סדנאות אינטימיות לקבוצות קטנות."

אילו סדנאות את מציעה? "סדנת יומן מסע חזותי, פיתוח מקורי שלי המשלב יומן אמנות עם לוח חזון. אני משתפת פעולה עם שגית אמת בסדנאות כתיבה וקולאז׳. מעבירה סדנת סשיקו - ריקמה יפנית והיד נטויה".

כמה שעות את מבלה בסטודיו? "אני מבלה בסטודיו ימים ארוכים ומהנים. בסגר האחרון אני כמעט גרה בסטודיו… זה שומר לי על השפיות ונותן לי הרבה סיפוק בימים מורכבים אלה. כעת, לצד הקולאז׳ים שלי אני עובדת עם בטון, יוצקת, מגוונת, מפסלת ומציירת עליו - ואני מאוהבת במדיום הזה לחלוטין".

על מה את עובדת עכשיו? "מפתחת קולקציה של מוצרי בטון מקוריים למכירה". רוצים לראות עוד? בואו לבקר אותה בסטודיו ברמה"ש (בתיאום) ולהתרשם ממגוון העבודות ובקרוב בחנות האינטרנטית שלה. ww.nadia-go.com Instagram חדר משלי Facebook חדר משלי 052-3252025




133 צפיות
bottom of page