top of page

נעים להכיר - קובי סיבוני

עודכן: 30 בינו׳ 2021

והשבוע בפינתנו "יוצרים מקומים", נשמח להכיר לכם את קובי סיבוני.

קובי בן 38 יוצר ומעצב, בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי בצלאל, נשוי ליעל ומתגורר בקיבוץ לוחמי הגטאות. בשנת 2012 פתח סטודיו עצמאי לעיצוב ואמנות בחוטי ברזל בקיבוץ לוחמי הגטאות. חומר הגלם המרכזי שלו הוא חוט ברזל בעובי של 1 מ"מ. קובי משתמש גם בחלקי פלסטיק, עץ ומתכת שהוא מוצא בדרכים ומבצע שימוש חוזר בחומרים שסיימו את תפקידם הראשון.

קובי יוצר פסלים בדו ותלת מימד בעזרת חיבורים קרים (ללא ריתוך והלחמה). קובי משתמש בכלים בסיסיים ויוצר אובייקטים מורכבים, זה חלק מהתפישה שלו בתהליך היצירה. התהליך מתחיל ברעיון ראשוני, מתפתח לסקיצה, על הנייר או בחוט ברזל ואז יצירת הפסל עצמו. לאחר עבודת הבנייה, הוא צובע אותו בצבעים שישמרו על החומר העדין (לרוב בצבע שחור מאט או בלכה על מנת לתת לצורה של הפסל את מרכז הבמה).

מקורות ההשראה של קובי נעים החל בטבע - חיות, צמחים ומבנים טבעיים למיניהם וכלה בעולמינו היום יומי - רעיונות שעולים בעת טיול במרחב הציבורי בקיבוץ, בעיר ובכל מקום בעצם. העיסוק ביצירה או במחשבה על היצירה הבאה מלווה אותו מהבוקר עד הערב. לצד יצירות שקובי הוגה, חולם ויוצר בסטודיו מתוך ראשו הוא גם מקבל הזמנות ליצור יצירות בהזמנה אישית בין אם זה לקוח פרטי, מסעדה, מלון וכו'. במפגשים הללו הוא לומד המון ומשתף מהידע, הסגנון והניסיון שרחש לאורך השנים.

ועכשיו – הטבה לחברי הקבוצה 5% הנחה. קוד קופון: ליאת מלכה

רוצים גם? מוזמנים ליצור איתו קשר אינסטגרם: https://www.instagram.com/koby_sibony/ פייסבוק: https://www.facebook.com/koby.sibony אתר: https://www.kobysibony.com/ פלאפון: 0509726194.


128 צפיות
bottom of page