top of page

אתר נופש למבוגרים שתוכנן ע"י אדריכלות שהיא מלאכת אומנות

ברוכים הבאים לאתר הנופש למבוגרים בלבד Azulik אזוליק - טולום, מקסיקו.

אתר אקולוגי יוקרתי עם חלל תצוגה, התמקדות באוכל, אופנה, סדנאות יצירה ועיצוב, שהוקם במטרה לחבר אתכם מחדש עם הטבע.

באתר וילות מבודדות בתוך הג'ונגל, התאורה במקום הינה טבעית ע"י חלונות שמכניסים אור בלי סוף, אמבטיות עשירות במינרלים והכל כדי להתחבר לאדמה. (פה אין טלויזיה והמקום כאן נקי מ"חדשות").

אתם מוזמנים לחלוץ נעליים ולטייל יחפים בין שבילי העץ המוגבהים המתפתלים סביב העצים, לרחף בנוף הציורי המתחנן לחשוב על מקומו בעולם ולהתעלף מהמבנה הגלי של האתר הממזג אותו בצורה חלקה עם הטבע שמקיף אותו.

ממש מרגיש כמו לטייל בתוך מדיטציה, נעימה נוחה ורגועה.

אדוארדו ניירה, הידוע בשם רוט אדריכלים Roth Architecture והצוות שלו ממעצבי המקום, מחברים בין האדם, הזמן, עוקבים אחר הגאומטריה של הטבע ונשמת היקום באמצעות אדריכלות.

לדברי רוט, תהליכי הבנייה באתר הנופש הם מלאכת אומנות, שבה כל פרט מיוצר בקפידה בעבודת יד, מפוסל ומתעורר לחיים, מתוך כוונה להצית הערכה אורגנית עמוקה באמצעות משחק הגומלין ההרמוני בין חומרים, צורות ונפחים.

בלב הגו'נגל נמצאת גם המעבדה Fab Lab Innovations של רוט (וצוותו - חבורה נכבדת של אדריכלים, מומחי חישוב, מהנדסי תעשייה, מעצבי פנים ומחלקת מחקר ופיתוח) שם הם מפתחים את המרכיבים שמעצבים את החזונות האדריכליים שלהם.

רוט מבקש לגשר מאיפה באנו, ולאן אנחנו הולכים, דרך מלאכת יד, טבע וכוח הבריאה המולידה אותם.

הם רוצים להציע לכם דרך להתקרב לחיים, לצאת מהמערות שבהן סגרנו את עצמנו ולחקור את היצירתיות מבלי להרוס, על ידי איחוד, שיתוף פעולה.

איחוד ושיתוף פעולה נשמעים לי כמו שני מושגים ש"רצים" טוב אצלנו לאחרונה.

אז מה אתם אומרים - בא לכם לארוז כדי לתת לעצמכם קצת איזון ושלווה?


סמנו לכם את היעד ביומן לפעם הבאה.

לתמונות סרטונים ומידע נוסף מוזמנים לבקר אותם כאן:

all images by Roth Architecture


41 צפיות
bottom of page